SALUS tilbyder boligorganisationer en virksom administration med specialviden om- og udførelse af boligudlejning, økonomi, ejendomsdrift og byggeprojekter i et omfang tilpasset den enkelte organisation.
Oplever I som boligorganisation, at kravene fra omverdenen bliver større og større? Ekstern granskning, GDPR, DCAB, DCAR og nye krav, når der skal renoveres og bygges nyt?
Det var det, som fire sønderjyske boligorganisationer oplevede tilbage i 2006. De valgte derfor at stifte SALUSBoligadministration a.m.b.a. i en erkendelse af, at behovet for specialviden indenfor det almene område blev større og større.
Fire boligorganisationer er siden blevet til otte. SALUS er nu solidt forankret i Sønderjylland, hvor vi administrerer ca. 9.200 boliger i de fire sønderjyske kommuner, Sønderborg, Aabenraa, Tønder og Haderslev.
I SALUS administrerer vi ikke bare boligselskaber, vi administrerer hjem til hele Sønderjylland. Uanset om du er boligsøgende, beboer eller beboerdemokrat, er det vigtigt for os, at du føler dig hjemme hos os.
Søger din organisation en ny administrator er vi altid åbne for at indgå nye samarbejder. Med os som administrator bliver I en del af et foreningsbaseret fællesskab, hvor ordentlighed er i højsædet. Ydermere er høj kvalitet og driftssikkerhed en garanti for jeres tryghed. Vores foreningsbaserede fællesskab betyder, at de boligselskaber, vi administrerer, også er vores ejere og fælles myndighed.
Vi tilbyder effektiv administration med udgangspunkt i jeres behov og integritet. I bevarer selvstændigheden og den lokale forankring, og I er med til at bestemme, hvordan SALUS skal udvikle sig.
Kontakt SALUS om samarbejde
Er I interesserede i at høre nærmere om vores administration og drøfte et eventuelt samarbejde, så ring til 73 45 65 20 eller send jeres kontaktoplysninger til acje@salus-bolig.dk. Så kontakter vi jer indenfor 3-5 hverdage.